Saturday, June 29, 2013

BEDAK SEJUK TANAKA


Bedak sejuk TANAKA 
Ada 4 warna :
Hijau (Lemon) - sesuai untuk mencerahkan kulit,merawat jerawat kronik dan kulit pucat
Pink (Rose) - sesuai untuk meningkatkan kolagen kulit dan merawat jeragat
Krim (Original) - sesuai untuk melembapkan kulit,merawat penuaan dan melembapkan kulit
Putih (Jasmine) - sesuai untuk merawat ruam, sesuai juga merawat ruam bayi,kulit kerin dan gatal-gatal

ada 4 warna tapi aku decide nak jual kala hijau jer

** Bedak ini boleh digunakan untuk semua jenis kulit - berjerawat, sensitif, normal atau berminyak. Sesuai untuk lelaki dan wanita sama ada dewasa atau kanak-kanak.

** Boleh merawat kegatalan dan dijadikan scrub seluruh badan untuk menghilangkan kotoran, daki dan sel2 mati.
** Pada sesiapa yang ada masalah jerawat, aku syorkan guna waktu malam sebelum tidur,basahkan muka, pastu sapu bedak sejuk nih tebal-tebal kat muka macam pakai masker. Bangun pagi esok muka pun x berminyak dan yang paling best, jerawat kecut! Try dulu baru tau kehebatan bedak tanaka nih.

Harga RM 20 ( postage RM 5)
Beli 2 biji Free postage
Yang nih beratnye 40g
Kalau berminat nak try jual pun boleh, minimum order 5 pcs. Harga borong & free postage.
sms/ whatsapp : 012-2265570

Monday, June 3, 2013

TREENEA VCO ANTIOXIDANT


100% Pati Kelapa Organik

Minyak kelapa dara ni memang la bagus untuk kesihatan kite tau..Dalam minyak kelapa dara ini ada lemak tepu..Lemak tepu ni memang la bagus untuk tubuh badan kite..
Kebaikan VCO

1) Membantu melancarkan sistem pencernaan
2) Meningkatkan sistem daya tahan tubuh badan
3) Membantu mengurangkan berat badan
4) Mengurangkan kadar kolestrol % darah tinggi, serta sakit jantung
5) Membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat
6) Membantu merawat pelbagai masalah kulit
7) Menghalus & menyeragamkan struktur kulit
Cara Pengambilan

2-4 biji sehari
Sesape yg ade msalah muka yg truk tu, makan 2 biji pg lpas srapan, 1 biji mlm, dan 1 lg korg cucuk dgn jarum dan sapu kt wajah sebelum tdo..Konsisten makan dan apply kat muka selama 3 bulan.Lepas 3 bulan boleh continue ambil 2 biji sehari
Sekotak ade 60 biji, klau mkn 2 biji sehari, boleh tahan sebulan, kalau ambil 4 biji sehari, silalah ambil 2 kotak terus ye...
Harga

RM40 (Semenajung), RM43 (Sabah/Srwk)
Postage : RM6 (Semenanjung). RM9 (Sabah/Srwak)
 
Lain-lain kebaikan Treenea VCO Antioxidants

Masalah Resdung
Minyak kelapa dara adalah pembasmi kuman semulajadi. Dalam tahun 1966, seorang professor farmakologi dan penyelidik di Universiti Michigan telah menemui sifat anti virus dan anti bakteria sejenis lemak tepu aktif yang menjadi bahan penting Minyak kelapa dara. Sejak dari itu lemak tepu aktif ini telah dikenalpasti bersifat anti virus, anti bakteria, anti fungus dan anti protozoa. Sifat pembasmi kuman ini telah menjadikan Minyak kelapa dara satu bahan berkesan untuk menentang penyakit disebabkan oleh kuman seperti resdung.

Masalah Tiroid
Minyak kelapa boleh membantu mereka yang mengalami penyakit tiroid. Tidak kira samada ia mengidap hipertiroidisme atau hipotiroidisme. Dalam kedua-dua kes minyak kelapa dapat memberi bermanfaat untuk masalah tiroid. Minyak kelapa dara dapat merangsang fungsi tiroid dan mempunyai pelbagai sifat antiseptik. Minyak kelapa dara juga berkemampuan untuk merangsang metabolisma.

Penjagaan Rambut
Minyak kelapa merupakan salah satu nutrisi semulajadi terbaik untuk rambut. Ia membantu dalam pertumbuhan rambut yang sihat memberikan mereka kulit berkilau. Urutan kepala dengan minyak kelapa dara memastikan bahawa kulit kepala bebas dari kelimumur, kutu, dan telur kutu, bahkan jika kulit kepala anda kering. Minyak kelapa dara banyak digunakan di benua India untuk rawatan rambut. Ia merupakan penyejuk yang sangat baik dan membantu dalam pertumbuhan semula rambut yang rosak. Ini juga berkhasiat dan menyediakan protein penting yang diperlukan untuk rambut rosak. Oleh kerana itu digunakan sebagai minyak rambut dan digunakan untuk membuat pelbagai penyejuk dan krim mencegah kelimumur. Minyak kelapa dara disapu untuk rawatan rambut.

Penjagaan Kulit 
Minyak kelapa dara amat baik untuk digunakan sebagai minyak urut dan pelembab kulit. Ia bertindak sebagai pelembab yang berkesan pada semua jenis kulit termasuk kulit kering. Manfaat minyak kelapa pada kulit adalah setanding dengan krim pelembab. Malah ia jauh lebih baik daripada krim pelembab kerana ia diserap kedalam kulit, tidak ada kesan samping pada kulit dengan penggunaan Minyak kelapa dara. Minyak kelapa dara membantu mengelakkan kulit menjadi kering dan mengelupas. Hal ini juga melambatkan proses penuaan dan berkurangnya keanjalan kulit yang biasanya menjadi kendur seiring dengan usia. Minyak kelapa juga membantu dalam merawat pelbagai masalah kulit termasuk psoriasis, dermatitis, eksim dan lain-lain jangkitan kulit. Oleh kerana itu minyak kelapa bentuk bahan dasar berbagai perawatan tubuh produk-produk seperti sabun, lotion, krim, dll, digunakan untuk rawatan kulit.

Melewatkan proses Penuaan
Minyak kelapa membantu dalam melewatkan proses penuaan awal dan penyakit degeneratif kerana sifat antioksidan semulajadi.

Penyakit Jantung
Ada salah faham yang tersebar di antara orang ramai bahawa minyak kelapa tidak baik untuk jantung. Ini kerana ia mengandungi sejumlah besar lemak tepu. Sebenarnya, Minyak kelapa dara memberi kebaikan untuk jantung. Ia mengandungi asid laurik sekitar 50% hingga 70%, yang boleh membantu dalam mencegah pelbagai masalah jantung termasuk kadar kolesterol tinggi dan tekanan darah tinggi. Lemak tepu yang terkandung di dalam Minyak kelapa dara tidak berbahaya seperti dalam minyak sayuran lain. Itu tidak menyebabkan peningkatan kadar LDL. Ia dapat mengurangkan timbulnya kecederaan di arteri dan membantu mencegah aterosklerosis.

Masalah Berat Badan
Minyak kelapa dara dapat membantu mengurangkan berat badann. Mengandungi asid lemak rantai sederhana yang membantu mengawal berat badan yang berlebihan. Minyak kelapa dara lebih mudah dicerna dan membantu masalah tiroid dan sistem enzim atau penghadaman. Seterusnya, meningkatkan metabolisma tubuh dengan menghilangkan tekanan pada pancreases, membantu pembakaran lemak untuk menghasilkan lebih banyak tenaga dan membantu orang yang gemuk dan kelebihan berat badan dan membantu mengurangkan berat badan mereka. Itulah sebabnya, orang-orang yang tinggal di daerah pantai tropika, yang menjadikan minyak kelapa sebagai sumber makanan utama mereka, biasanya tidak mengalami masalah berat badan, obesiti atau kegemukan.

Untuk Pencernaan 

Minyak kelapa dara membantu dalam proses sistem pencernaan dan dapat membantu mengelakkan masalah didalam sistem pencernaan seperti sindrom kerengsaan usus besar. Lemak tepu dalam Minyak kelapa dara memiliki sifat anti mikrob dan membantu dalam menangani pelbagai bakteria, kulat, parasit dan lain-lain, yang menyebabkan gangguan didalam sistem pencernaan. Minyak kelapa dara juga dapat membantu penyerapan zat-zat lain seperti vitamin, mineral dan asid amino.

Sistem imun atau Kekebalan tubuh
Minyak kelapa amat baik untuk sistem kekebalan tubuh. Membantu memperkuat sistem kekebalan tubuh kerana ia mengandungi lipid antimikrobial, asid laurik, asid kaprat dan asid kaprilat yang antikulat, memiliki sifat anti bakteria dan antivirus yang kuat. Tubuh manusia mengubah asid laurik menjadi monolaurin yang diperlukan oleh tubuh untuk membantu dalam menghadapi virus dan bakteria yang menyebabkan penyakit seperti herpes, influenza, cytomegalovirus, dan bahkan HIV. Ia membantu dalam memerangi bakteria berbahaya seperti listeria monocytogenes dan pylori heliobacter, dan protozoa berbahaya seperti giardia lamblia.

Penyembuhan secara semulajadi
Jika diamalkan oleh mereka yang menghadapi masalah kesihatan, membentuk lapisan kimia yang melindungi tubuh daripada jangkitan yang disebabkan oleh debu, kulat, bakteria dan virus yang tidak diperlukan oleh tubuh. Minyak kelapa dara yang paling berkesan pada luka kerana mempercepatkan proses penyembuhan dengan memperbaiki rangkaian yang rosak. Masalah Jangkitan minyak kelapa sangat efektif melawan pelbagai jangkitan kerana sifat-sifatnya antikulat, antivirus, dan antibakteria. Menurut sebuah Pusat Penyelidikan , Minyak kelapa membunuh virus yang menyebabkan influenza, campak, hepatitis, herpes, SARS, dll juga boleh membunuh bakteria yang menyebabkan sakit telinga, infeksi kerongkong, jangkitan saluran kencing, pneumonia, dan gonore. Minyak kelapa dara juga berkesan dalam mencegah kulat dan ragi yang menyebabkan candida, jangkitan kulat kronik, ruam lampin.

Mencegah masalah Hati
Kehadiran trigliserida rantaian sederhana dan asid lemak membantu dalam mencegah penyakit hati kerana zat yang mudah diubah menjadi tenaga apabila ia sampai ke hati, sehingga dapat mengurangkan bebanan pada hati dan juga mencegah penyimpanan lemak.

Kencing Manis atau Diabetes
Minyak kelapa membantu dalam mengawal kandungan gula dalam darah, dan meningkatkan penghasilan insulin. Ini dapat membantu dalam penggunaan glukos didalam darah dengan lebih berkesan, sehingga mencegah dan mengubati masalah kencing manis atau diabetes.

Untuk Tulang
Seperti disebutkan sebelumnya, minyak kelapa meningkatkan kemampuan tubuh kita untuk menyerap mineral penting. Ini termasuk kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk menguatkan tulang. Dengan itu minyak kelapa dara membantu wanita yang terdedah kepada osteoporosis semasa mengalami proses monopos.

Penjagaan Gigi
Kalsium adalah unsur terpenting dalam gigi. Minyak kelapa dara dapat membantu memudahkan penyerapan kalsium oleh tubuh, membantu dalam mendapatkan gigi yang kuat. Minyak kelapa dapat membantu masalah kerosakan gigi.

Untuk Kesihatan
Minyak kelapa dara sering digunakan oleh para atlit untuk menguatkan tubuh dan mereka yang sedang mengamalkan diet. Ini kerana Minyak kelapa dara mengandungi kalori yang lebih rendah daripada minyak lain, kadar lemak yang mudah diubah menjadi tenaga dan tidak menyebabkan pengumpulan lemak pada jantung dan arteri. Minyak kelapa dara dapat membantu meningkatkan tenaga dan stamina, dan dapat meningkatkan prestasi atlit.
CREDIT TO : ESS KUALA LUMPUR 

Banyakkan kelebihan Minyak kelapa Dara ni? so sungguh la xrugi klo kita spend money
 hanya RM 40 sebulan utk dptkan bdn yang kekal cergas sepanjang hari ;)

JOM CANTIK & SEHAT BERSAMA-SAMA ^_^

Soalan Umum - Jus Bidadari DCL


Soalan Umum - Jus Bidadari DCL

Soalan: 
Selepas mengambil Jus Bidadari seperti yang dicadangkan selama sebulan, 
apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil Jus Bidadari 
secara berterusan?

Jawapan: 
Selepas sebulan minum Bidadari secara konsisten, amalkan 2 sudu sehari
untuk mengekalkan sistem dalaman badan yang telah dibaikpulih oleh sepanjang sebulan pertama pengambilannya Jus Bidadari.

Soalan : 
Jika lepas bersalin, bilakah wanita  boleh mula minum Jus Bidadari?

Jawapan : 
Bagi yang baru lepas melahirkan anak,sebaiknya  di minum Jus Bidadari 
secepat yang boleh. Mulakan dari 2 jam pertama selepas bersalin. 
Lagi cepat, lagi baik. Selepas bersalin paling baik sebab kita wanita bersalin
harus keluarkan darah2 kotor (nifas) dalam rahim, selain untuk kecutkan semula peranakkan, membaiki sistem kewanitaan. Aturan minum sama juga, 2 sudu, 2 kali sehari.

Soalan : 
Kenapa selepas bersalin boleh minum Jus Bidadari sedangkan ketika itu darah nifas sedang keluar,tapi waktu datang haid tak boleh minum?

Jawapan: 
Selepas bersalin, wanita  baru lepas melalui satu perubahan
dalam kehidupan kita.Proses mengandung dan melahirkan bayi tu, telah 
merubah keadaan rahim, peranakkan dan sistem 
kewanitaan kita yang lain, jadi selepas melahirkan, kita nak betulkan semula, 
membina semula,sebab itu kena keluarkan segala darah2 kotor dari rahim,
Jus Bidadari akan mencuci rahim semula. 
Kalau dalam keadan haid, ini proses normal yang kita lalui setiap bulan. 
Kita dilarang minum Jus Bidadari masa ni sebab ditakuti darah turun dengan
banyak dan ditakuti menggganggu tugasan harian kita. Bukan lah disebabkan
Jus Bidadari boleh bahayakan rahim atau sebagainya, 
sebab tu lepas bersalin, wanita berpantang, rehatkan diri untuk betulkan
semula segala2nya,tapi masa period wanita  jalani hidup seperti biasa.

Soalan: 
Jus Bidadari DCL ini ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?

Jawapan: 
Pemakanan Kesihatan atau Minuman yang tidak dikelaskan dalam kategori 
ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.

Soalan: 
Adakah Anak dara boleh ke minum Bidadari?

Jawapan: 
Boleh minum jus ini... terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti
keputihan dan period tidak teratur atau normal.

Penggunaan Jus Bidadari DCL
Anda perlu mengikut cara-cara pemakanan bidadari yang di syorkan. 
Pada peringkat permulaan pengambilan bidadari adalah seperti yang disyorkan. 
Setelah sebulan anda boleh mengurangkan pengambilan bidadari untuk 
mengekalkan kesihatan dalaman wanita.

Pengambilan bulan pertama

2 sudu makan, 2 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula 
dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan

Selepas sebulan pemakanan

Selepas sebulan, minum bidadari 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem 
 dalaman yang telah dibaikpulih oleh bidadari sepanjang
 sebulan pertama pengambilannya

Larangan Ketika Mengambil Jus Bidadari

  - Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1 jam pengambilan bidadari.
  - Gunakan sudu plastik – kerana bidadari adalah produk berasaskan homeopati.
  - Bidadari tidak boleh diminum ketika datang haid kerana ketika haid, 
    rahim tengah mengembang kembang, fungsi bidadari pula untuk kecutkan rahim
  - Wanita mengandung dilarang mengambil bidadari

JUS BIDADARI DCL
Harga : RM77.00 (375ml)
              RM53.00 (250ml)
sms / whatsapp : 012-2265570 

Jus Bidadari DCL

Bidadari merupakan minuman berfungsi mewah semulajadi untuk membentuk wanita yang berkarisma. Bidadari adalah minuman kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan isteri yang dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah dan tidak asing buat kita di Malaysia iaitu Kurma, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Manjakani, Jarum Emas, Serai, Sirih dan Madu.

Mekanisme BIDADARI ( BINA DARI DALAM DIRI ) adalah faedah untuk wanita (isteri) dan suami. Bidadari yg kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A,B,C,D dan E sangat baik untuk membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kenikmatan perhubungan suami isteri.

8 Adunan Mewah Bidadari ;

   1 - Kurma        
        ~ Kaya dengan protein, serat, vitamin A dan C, zat mineral 
           atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium.
        ~ Membantu menyerap tenaga dengan segera
        ~ Mencegah bengkak usus
        ~ Membaiki sistem saraf
        ~ Menguatkan ingatan
        ~ Meredakan tekanan darah tinggi
        ~ Meningkatkan tenaga seksual

   2 - Kacip Fatimah
        ~ Merawat buasir
        ~ Merawat penyakit dalam tulang
        ~ Menguatkan rahim untuk perempuan lepas bersalin
        ~ Membantu mengetatkan faraj

   3 - Akar Serapat
        ~ Sangat berkesan untuk membina rahim
        ~ Mengetatkan faraj
        ~ Meningkatkan sistem kemutan

   4 - Manjakani
        ~ Terbukti membantu mengatasi masalah buasir
        ~ Mengatasi masalah keputihan
        ~ Bertindak sebagai antikanser
        ~ Mengetatkan faraj

   5 - Jarum Mas
        ~ Meningkatkan kesihatan
        ~ Meningkatkan tenaga seksual

   6 - Serai
        ~ Membantu menurunkan suhu badan ( sesuai untuk demam )
        ~ Bersifat antiseptik

     * Serai mengandungi 'CITRAL' yang membantu dalam
        ~ Membantu proses pencernaan
        ~ Melegakan kekejangan dan ketegangan otot, sengal-sengal 
           dan sakit kepala
   
     * Serai mengandungi PATI MINYAK yang membantu dalam
        ~ Meredakan senak dalam perut disebabkan angin
        ~ Membantu mengurangkan bau badan (khususnya kat kaki 
           tu )

  7 - Sireh
       ~ Mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, sakit 
          kerongkong
       ~ Mengatasi masalah mulut berbau dan masalah mulut,  
          hidung dan lapisan dinding perut
       ~ Membantu membina rahim dan sistem peranakan

  8 - Madu
       ~ Kaya dengan zat galian penting seperti kalsium, posporus, 
          sulfur, karbon, besi, natrium, kalium, klorin, magnesium, 
          iodin A, B Kompleks, C, D dan E.
       ~ Membekalkan tenaga segera yang diperlukan oleh badan
       ~ Membina buah pinggang
       ~ Bertindak sebagai pemangkin dalam mempertingkatkan 
          sistem imunisasi badan.

  Rumusan Kehebatan Bidadari ;

      1 - Mengecutkan rahim
      2 - Mengecutkan otot faraj
      3 - Menyempitkan faraj
      4 - Menguatkan sistem kemutan
      5 - Memberi impak positif kepada suami isteri semasa perhubungan kelamin
      6 - Membina rahim
      7 - Membantu mengatasi masalah keputihan
      8 - Membantu mengatasi masalah senggugut
      9 - Menambahkan kolagen dalam badan
    10 - Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
    11 - Membantu menghilangkan bau badan dan mulut
    12 - Melegakan panas badan
    13 - Membekalkan tenaga segera
    14 - Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan

Cara Pengambilan Bidadari ;

         ~ 2 sudu makan, 2 kali sehari ( guna sudu plastik )
         ~ Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1jam pengambilan.
         ~ Wanita mengandung dan datang haid tidak digalakkan mengambil Bidadari

JUS BIDADARI DCL
Harga : RM77.00 (375ml)
              RM53.00 (250ml)
 
sms / whatsapp : 012-2265570

Beli Ephyra Berbaloi-baloi

Pada sesiapa yang berminat nak beli Ephyra, tapi macam tak berapa ada budget kan...
Korang boleh beli loose pack lah..
Macam kira trial pack.
Minimum 10 sachets at RM65
Akan dapat  free item seperti dibawah:
1) Free postage
2) Sabun Collagen
3) 1 keping Collagen Crystal Eye Mask
4) 1 keping Shiseido Black Mask

**Kalau beli sekotak RM 197, akan dapat free item macam kat 
atas dengan tambahan 1 lagi barang Daiso (Japan)
Kalau berminat, boleh SMS/Whats app me @ 0122265570





Yang nih antara barangan Daiso (Japan)..Tapi hanya untuk mereka yang membeli sekotak Ephyra @ RM197 sahaja...

Friday, May 10, 2013

AURA WHITE

 AURA WHITE RM 150
Untuk tempahan : 012-2265570
Setiap pembelian akan dapat 13 item percuma!!!
* free postage
* free shaker
* free barangan daiso (japan)
* obuse tint
* 5 biji vitamin rambut
* 3 jenis face mask
* 1 sabun susu beras
Produk minuman pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!



Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:
a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg
b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)
c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..
d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..
e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..
g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!
h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?

 AURA WHITE LAB TEST

Ramai yang bertanya tentang kelulusan produk AURAWHITE. So sebelum jadi isu, here the detail just to satisfied uollsss, Ni document Company P&C KKM BPFK Pengkelasan Makanan, trademark Intellectual Property Corporation OF Malaysia & Certificate of Analysis Microbiological Testing,Chemical & Nutritional Analysis of Food


 Untuk yang mengandung dan menyusu baby bleh juga consume Aurawhite ni.

 

KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG 
- 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita
 Orang lelaki pun boleh consume AURAWHITE

 CARA PENGAMBILAN: 

1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)
 Testimoni mereka yang menggunakan Aura White




























 AURA WHITE RM 150
Untuk tempahan : 012-2265570
Setiap pembelian akan dapat 13 item percuma!!!
* free postage
* free shaker
* free barangan daiso (japan)
* obuse tint
* 5 biji vitamin rambut
* 3 jenis face mask
* 1 sabun susu beras





















MAIXARA C-SENTIAL RM 99.90


HARGA PROMOSI : RM99.90 (S/M) / RM104.90 (S/S)
HARGA BIASA : RM 125.00 (S/M)
# 1 botol mempunyai 60 tablet untuk penggunaan selama 2 bulan #
♥ Pada sesiapa yang ingin mencantikkan kulit boleh memilih MAIXARA C-SENTIAL kerana ianya mengandungi kolagen tilapia yang mampu memberi ketahanan pada kulit.
♥ Pada sesiapa juga yang ingin memperbaiki sistem imunisasi badan, come and get one kerana vit c yang terkandung di dalamnya ibarat kita makan sebiji oren sehari.
♥ Vit C juga membantu glutathione untuk diserap lebih cepat dalam badan jadi produk ini sangat sesuai pada mereka yang ingin mempunyai tona kulit sekata dan kulit yang lebih cerah.
♥ Juga tidak ketinggalan ianya sesuai untuk sesiapa yang mengalami penyakit resdung kerana di dalam MAIXARA tidak mempunya Pure Marine Collagen tetapi menggunakan kolagen tilapia yang juga memberi khasiat yang sama.


 MAIXARA C-SENTIAL
(VITAMIN C + COLLAGEN + GLUTATHIONE + ESTRAK STRAWBERI 10,000MG)
Hanya sebiji sehari untuk kesan berganda, tapi harga mampu milik yang berbaloi2...
Produk keluaran 100% bumiputera..
Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.. Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..
 
CARA MAKAN :-
(✔)Ambil sebiji sehari selepas makan sebelum tidur.
(✔)Pastikan minum air dengan banyak kerana Glutathione yang ada di dalam Vit C MAIXARA ini berupaya menyingkirkan toksin di dalam badan dan air adalah penting untuk membantu toksin keluar daripada badan.
(✔)Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
(✔)Tidak sesuai untuk kanak-kanak walaupun ianya sedap.



KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL :-
Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.- Membantu mengurangkan masalah sinus / resdung dan alahan.- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.
10 SEBAB MENGAPA ANDA PERLU MEMILIH MAIXARA C-SENTIAL :-
1---- 2x lebih kuantiti dari biasa iaitu 60 tablet
2---- 2x lebih kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
3---- Boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
4---- Kesan seawal 2-5 hari sahaja
5---- Tablet boleh dikunyah seperti gula-gula
6---- Rasa tablet yang sangat sedap
7---- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
8---- Boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
9---- Tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
10-- Buatan tempatan, Halal, Tiada kapsul gelatin dan dijamin selamat!
SETIAP TABLET MAIXARA C-SENTIAL 10,000MG MENGANDUNGI :
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)
FAKTA PRODUK MAIXARA C-SENTIAL :
1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan tilapia - mereka yang alah kolagen marin / seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!
CARA PENGAMBILAN MAIXARA C-SENTIAL :-
1 tablet selepas makan malam setiap hari (jangan ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)- Boleh diambil maksima 2 tablet- Minum air putih yang banyak sepanjang hari.
Pantang larang semasa ber MCS
Elak dari mengambil KAFEIN, ALKOHOL, ROKOK. InsyaAllah dalam masa 2 ke 5 hari pasti ada perubahan dalam diri anda.. Yakin dan bertawakal pada Allah SWT. InsyaAllah...Jom kita berMCS. Dijamin SELAMAT & HALAL..

KENAPA MAIXARA C SENTIAL MENGGUNAKAN KOLAGEN DARIPADA IKAN ?
Kajian menunjukkan bahawa struktur kolagen ikan lebih mirip dengan kolagen manusia dan molekulnya yang lebih kecil amat mudah diserap oleh tubuh, seterusnya membentuk semula kolagen yang kian susut pada bahagian kulit, tulang, sendi dan lain-lain bahagian badan.
Kajian klinikal awal juga menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari berturut-turut, mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%
Kalau ada yang kata RM125.00 untuk 60biji tahan selama 2bulan sangat MAHAL? Saya tak boleh nak kata apa. Saya jual Maixara C-Sential pada harga yg amat berpatutan dengan kandungan 10,000mg!!! Dan sekarang harga PROMOSI tak akan dapat dimana2 cuma RM99.90(wm) / RM104.90(em) serta PENGHANTARAN PERCUMA...!
Jika kita beli 1000mg vitamin C utk 60 tablet pun dah RM90. Maixara C Sential siap ada Kolagen & Gluta lagi. Kolagen pula bukan marine kolagen yang diimport tak tahu kesahihan halalnya, sebaliknya kami gunakan kolagen dari sisik ikan talapia yang UPM sendiri buat penyelidikan akan keberkesanannya. Tak percaya sila google. Kandungan 10,000 mg dalam 1 tablet dan ada 60 tablet dgn harga RM125.00. Bagi saya amat berbaloi.

  TESTIMONI PENGGUNA MCS

 
TEMPAHAN: SMS/ WHATSAPP 012-2265570 (FARA)
RM 99.90 Free Postage + 3 Free Gifts